Friptura de ied la cuptor


Anul acesta de am luat un ied cam de vre-o 11 kg(gata taiat),asa ca am pus de-o friptura tava mare.
Ingrediente:
1 pulpa(din spate)
1 bucata intreaga de coaste
condimente pentru miel
vin alb
usturoi

Mod de preparare:
 Carnea  spalata si zvantata se impaneaza cu usturoi,se  condimenteaza si se lasa 30-40 min cel putin sa stea.
Punem putin ulei in tava,asezam carnea .Dam tava  la cuptor si lasam sa se rumeneasca doar putin carnea pe deasupra..


O intoarcem,o mai lasam putin,punem vinul alb(eu am pus cam 600 ml) ,am acoperit tava cu folie de aluminiu si am lasat pana cand carnea a fost bine facuta.Am scos la final folia,am lasat iar carnea sa se rumeneasca si mai bine



O friptura simpla,fara pretentii dar deosebit de buna.
Se poate servi langa ea orice garnitura ne place.


Comentarii

Postări populare