Muffins cu visine



Ingrediente :
Pentru 14 bucati
2 oua
200 gr iaurt
100 ml ulei
100 gr zahar
200 gr iaurt
300 gr faina
1 praf de copt
dulceata de visine

100 ml frisca
2 linguri dulceata de visine
floricele din ciocolata alba

Mod de preparare:
Ouale si zaharul se freaca spuma.Adaugam uleiul,iaurtul si omogenizam.
Incorporam faina si praful de copt.
In formele de copt punem hartiute pentru copt briose.Se pune in forma 1 si 1/2 lingura din compozitie,punem 1 lingurita de dulceata si apoi completam cu aluat deasupra pana la treisferturi din forma.Cand vor creste vor fi perfecte in felul acesta.
Dam tava la cuptor pentru 25 min la foc mediu .In acest timp prajiturelele se vor coace suficient si se vor auri deasupra.
Se scot din cuptor si se lasa sa se raceasca.
Am batut frisca spuma si am incorporat dulceata de visine dupa ce mai inainte am pasat fructele cu blenderul.
Am decorat  prajiturelele cu acesta frisca si cu floricele mici din plastilina de ciocolata alba facute de mine.


Sunt asa de multe in poze pentru ca eu am pregatit 100 de buc pentru a le duce la serviciu .











Comentarii

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare