Tort "Buchet de trandafiri galbeni"



Poate va intrebati de ce trandafir galbeni.Pentru ca sunt florile mele preferate.
Nu a reusit ca aspect asa cum mi-am dorit.E prima incercare si nu voi renunta pana cand nu va iesi asa cum vreau eu.
Acest tort l-a pregatit pentru ca azi este ziua mea.
Apoi  Dr.Oetker mi-a trimis o multime de produse pentru a pregati retete deosebite folosind produsele companiei.Pentru toate persoanele care folosesc produsele Dr.Oetker este lansata Campania promotionala care aduce o multime de premii fantastice.
"Marca Dr. Oetker simbolizează: aceste produse sunt de cea mai bună calitate, au gust deosebit şi se pot prepara foarte uşor. Recunoaşterea calităţii se află în toate domeniile companiei şi este un factor decisiv pentru succesul Dr. Oetker.Furnizorii de materii prime sunt foarte atent selecţionaţi şi controlaţi. Materiile prime sunt testate cu exactitate şi sunt prelucrate numai dacă toate analizele probelor prelevate nu prezintă riscuri. În timpul proceselor de producţie se respectă standardele de înaltă calitate şi siguranţă.
Institute de studiu de piaţă arată că, pentru consumatorul german, Dr. Oetker este cea mai cunoscută, iubită şi cea mai folosită marcă din domeniul alimentar.Renumele Dr. Oetker se bazează pe încrederea oamenilor. Iar această încredere nu poate fi obţinută şi menţinută decât pe baza calităţii remarcabile şi a inovaţiei permanente."

Acesta este prima reteta pregatita pentru acesta Campanie  la care am folosit produsele Dr.Oetker.Insa cum urmeaza sarbatorile de primavara -Floriile si Pastele- voi mai pregati de asemeni multe alte retete.

Tort "Buchet de trandafiri galbeni"

Ingrediente:
Blat
16 oua
16 linguri zahar
16 linguri apa
4 linguri cacao Dr Oetker
26 linguri faina
2 plicuri praf de copt Dr Oetker
1 esenta cafea Dr Oetker

Crema :
1 l lapte
2 plicuri budinca de vanilie Dr Oetker
12 linguri zahar
400 ml frisca lichida

Sirop:
500 ml apa
5 linguri zahar
1 esenta de rom Dr Oetker

Decor:
 trandafiri galbeni din Martipan Dr Oetker  facuti de mine
decoruri Dr Oetker
2 plicuri spuma pentru deserturi cu praf de frisca
300 ml lapte


Mod de preparare:
Blat:
Albusurile impreuna cu apa se bat spuma tare.Se adauga zaharul si bate pana obtinem o spuma tare si lucioasa,apoi incorporam galbenusurile.
Incorporam in compozitie cacaua si faina impreuna cu praful de copt amestecand usor.
Am copt blatul intr-o tava mare dreptunghiulara.
Dupa ce s-a racit l-am taiat in jumatate pe orizontala. Am decupat forma dorita(cea de buchet ).
Crema:
Laptele impreuna cu budinca si zaharul se fierb.Se acopera cu folie alimentara si se lasa la rece.
Cand budinca este rece se mixeaza bine dupa care se aduga frisca lichida si se mixeaza pana obtinem o crema spumoasa.

Am montat si umplut tortul .La final am  decorat cu frisca obtinuta din praful de frisca batut cu lapte rece care a fost fiert mai inainte.
Am mai folosit pentru decor si cateva margarete din napolitana de la Dr Oetker precum si creioane colorate.
Martipanul l-am colorat in galben folosind colorant galben Dr Oetker.



Comentarii

  1. La multi ani Vero,sa-ti dea Dumnezeu sanatate,fericire si tot ce iti doresti in viata. Superb tortul,de fapt,tot ceea ce faci tu este minunat...de gustul nu zic nimic...sigur este delicios.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Paula! Da tortul a fost foarte bun la gust! S-a taerminat mai repede decat ma asteptam.

      Ștergere
  2. La mulți ani mama! Bun bun tortu !!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare