Friptura de porc cu glazura aromata


Am vazut reteta la Laura Laurentiu si tare mi-a placut cum arata asa m-am hotart sa o pregatesc si eu.

Ingrediente:
6 felii de carne de porc(ceafa)
1 ceapa
2 linguri ulei de masline
2 linguri de gem de piersici (eu am avut de caise)
3 linguri de coniac
1-2 catei de usturoi
2 lingurite de mustar
1 lingura sos worcestershire
sare
piper
boia dulce


Mod de preparare:
 Carnea taiata felii se condimenteaza cu sare,piper si boia. Se prajeste  pe gril la foc iute pana se rumeneste pe ambele parti.
 Transferam carnea intr-o tava si turnam uleiul din tigaia grill.Peste fiecare felie de ceapa se pune usturoi tocat foarte marunt si cateva felii de ceapa taiata pestisori.
Acoperim cu folie de aluminiu si dam la cuptor 40 min.
Intre timp pregatim sosul.
Tocam ceapa ramasa foarte marunt pe care o calim in putin ulei.Adaugam dulceata si dupa cateva min adaugam o lingurita de mustar.

da cateva min la cuptor.
 Servim alaturi de cartofi cu boaba de mustar si usturoi.
Pentru prepararea cartofilor  curatam cartofii si-i taiem cuburi dupa care ii fierbem in apa cu sare,Cand sunt fierti dan nu atat cat sa se sfarame se scurg si se pun intr-un vas care merge la cuptor.Peste ei turnam un sos facut din 3 linguri de boabe de mustar care se pun 2 min in 50 ml de ulei de masline incins.Punem si 3-4 catei de ustruoi taia foarte marunt si patrunjel verde  tocat.Amestecam cartofii usor si dam vasul la cuptor 10 min.


Comentarii

Postări populare