Ce putem face cu duza ingusta cu perie detasabila a aspiratorului Performer Expert





Am ales ca pentru o prima demonstatie sa folosesc duza ingusta a aspiratorului  Performer Expert cu sac  si am incercat  folosirea in indepartarea prafului de pe carti.Putem face acest lucru cu mare usurinta,setam doar de la butonul aspiratorului sau de pe tija de aspirare a modului de aspirare pentru tapiterie,adica o putere mai redusa de aspirare.Praful se aspira foarte bine de pe carti si din jurul lor,fara a le deranja de la locul lor.

Uneori nu se intampla sa rasturnam  prin casa cate ceva care sa faca o mizerie nedorita.Trebuie sa adunam totul repede fara un efort prea mare. Putem folosi aspiratorul si in aceste cazuri.
Am simulat un asemenea accident ,adica am imprastiat pe pat cateva bilute din polistiren din kitul de murdarire primit odata cu aspiratorul si apoi am incercat sa aspir totul fara a deranja cuvertura de pe pat.


Voi mai reveni si cu alte impresii.

Comentarii

  1. Dupa cate vad ,aspiratorul acesta face...minuni !
    Hai Vera ca de abia astept sa ne impartasesti si ce altceva mai face acest Performer Expert cu sac , care vad ca incanta mai multa lume. Din ce in ce mai multa lume....
    Duminica placuta, te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare că este un aspirator performant cu multe posibilități de funcționare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar foarte bun,si mai ales foarte silentios .Are si o putere mare de aspirare!

      Ștergere
  3. Si eu il am, intradevar curata excelent si are un motor de doar 650. Atat de silentios, atat de puternic si atat de eficient. Nu se poate compara cu nici unul dintre aspiratoarele pe care le-am avut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,intr-adevar este foarte eficient. Eu am reusit sa aspir in casa in timp ce copii dormeau si nu s-au trezit.Asta e un lucru bun.Nu deranjam pe nimeni in timp ce facem curat.

      Ștergere
  4. Cu un asa aspirator altfel faci treaba, o faci de drag si usor, se vede si mai bine dupa aceea ! Spor la treaba draga Veronica !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare