Prajitura desteapta cu ciocolata












Am mai facut acesta prajitura in varianta simpla si cu cacao.Am vazut la Violeta Postolache  varianta cu ciocolata si mi-a placut cum arata.Sunt o iubitoare de prajituri cu ciocolata asa ca este pe gustul meu.

 Am refacut din nou prajitura, este unul dintre deserturile pe care prefer sa le faca atunci cand vreu ceva dulce,bun dar nu am timp mult la dispozitie.Se pregaeste foarte repede iar restul este doar timp de asteptare pana ne putem desfata cu gustul desavarsit. Pun prajitura la cuptor si eu imi pot vedea de restul treburilor.Cand este rece scot tava din cuptor si gata.

Ingrediente:
10 oua
800 ml lapte
150 gr zahar
200 gr ciocolata amaruie
100 gr unt
50 gr cacao
200 gr faina
 esenta de rom



Mod de preparare:
Untul si ciocolata taiate in bucati se pun la topit amestecand continuu.Lasam apoi compozitia sa se raceasca.
 Mixam galbenusurile cu zaharul pana obtinem o crema spumoasa.Adaugam ciocolata topita,esenta si in timp ce mixam in contiuare adaugam laptele,cacaua si faina.






Albusurile se bat spuma si se amesteca in compozitia de ciocolata amestecand usor pana se incorporeaza bine.
Turnam apoi amestecul,care de altfel este destul de fluid,intr-o tava tapetata cu hartie de copt cu dimensiuni de 28/35 cm.Lasam la copt la foc foarte mic sau 190 grade  timp de 40 de min.Stingem apoi focul si lasam tava in cuptor pana cand se raceste.
Dupa racirea completa se scoate din tava si se taie cuburi.Se poate pudra cu zahar.
Cand am refacut iar prajitura am ales ca in loc de zahar pudra sa pun un strat generos de ciocolata topita.





Comentarii

  1. Minunata, arata asa de bine, ma bucur foarte mult ca ai incercat-o!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tinand seama ca am facut si celelate doua variante care sunt foarte bune si au avut un real succes la cei care au mancat din aceste prajituri,tin sa precizez ca aceasta varianta cu ciocolata le intrece pe celelalte doua.Eu multumesc ca ai reusit sa o creezi pe acesta.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare