PERSIL -pudra si gel impreuna




                       Sunt incantata ca am fost selectata de BuzzStore pentru a testa noul Persil Power-Mix Cups .
Am primit un prosop,un pachet cu 28 de capsule si 10 mostre si pliante pentru a fi oferite spre testare prietenilor.
                 Am citit despre acest detergent ca are o formula noua,mult mai performanta.Are forma unor capsule predozate care combina eficienta detergentului lichid cu cel pudra.Formulaindeparteaza petele dificile si asigura curatarea profunda a tesaturii datorita detergentului pudra,in timp ce detergentul gel mentine culorile intense si ofera un parfum de durata rufelor .Inainte de a introduce rufele in masina de spalat trebuie sa punem capsula de detergent.

Acum putem pune si rufele pentru spalat in masina.Am pus tricouri deschise la culoare si prosoape.

De obicei,cu detergentul meu obisnuit as fi spalat rufele acestea la 60 de gradeC,insa am ales sa le spal la o temperatura mai mica,adica la 40 de gradeC.

Am fost foarte multumita la final.Rufele mele erau foarte curate.Micile pete de pe prosoape au disparut chiar daca temperatura a fost mai mica decat eram eu obisnuita.
                 Am reusit sa scot fara nici o problema pata pe care am reusit sa o fac din neatentie pe plicul de la plapuma cu ingheta.Ma uitam la un film si mancam inghetata,atenta la televizor nu am observat ca am dat si pe lenjerie niste inghetata.



Dupa spalare pata a disparut desi masina de spalat a fost setata tot la 40gradeC.
Sa nu uit sa va spun ca desi nu am folosit nici un fel de balsam pentru rufe,la final lenjeria mea de pat mirosea asa de frumos incat dupa ce s-a uscat am ales sa o pun din nou pe pat pentru a ma bucura de parfumul placut si discret.
                   Dar am spalat si pantalonii de lucru ai fiului meu.De regula spalam salopeta la 90gradeC,insa de acesta data am ales doar 60gradeC.
Asa aratau pantalonii inainte de spalare.

 
                    


Si dupa spalare  salopeta a fost zic eu chiar foarte bine spalata. Facem exceptie micile pete de vopsea sau silicon care nu mai pot fi scoase.

Eu ma declar foarte multumita  de Persil Power-Mix Cups si cred ca voi schimba detegentul.Este mult mai rentabil sa cureti rufele cu mai putin detergent consumat,mai putina energie,deoarece as folosi si temperaturi mai mici de spalare si poate si programe cu durata mai scurta.
Folosind Persil Power-Mix Cups nu as mai avea nevoie de balsam pentru a parfuma rufele,deci inca o economie la cheltuieli.
 

Comentarii

  1. Super de la Persil power-mix caps. Vurata si parfumeaza rufele !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,curata foarte bine,scoate pete dificile si chiar miros foarte frumos la final!

      Ștergere
  2. Foarte eficient , iti doresc spor la testare si te felicit pentru descriere !

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am rude in Germania si de 30 de ani imi tot spun ca Persil-ul este cel mai bun detergent nemtesc. Asa ca, da-i inainte, alegerea ta este perfecta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai folosit si eu din cand in cand Persil pudra,dar aceste capsule mixte sunt si mai bune!chiar am de gand sa le folosesc in continuare.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare