Prajitura cu mousse de piersici



Ingrediente:
Blat:
8 oua
1 cana zahar
8 linguri apa
8 linguri ulei
3 cani faina
1 praf de copt
Mousse:
4 piersici mari
100 ml lapte
3 galbenusuri
150 gr zahar pudra
300 ml frisca
40 gr gelatina

Mod de preparare:
Blat:
Albusurile impreuna cu apa se bat spuma.Se adauga zaharul si batem bezeaua pana se topeste zaharul.Adaugam apoi galbenusurile si uleiul mixand in continuare.
Incorporam apoi amestecand usor, faina si praful de copt.
Compozitia se pune in tava(28/40)tapetata cu hartie de copt.
Cand blatul este copt se scoate si se lasa sa se raceasca.

Mousse:
Piersicile se curata de coaja, se taie cuburi si se pun in blender.Adaugam peste ele laptele fiert si racit.
Gelatina se pune la hidratat in putina apa si apoi o topim.
Frisca se bate bine.Galbenusurile se freaca impreuna cu zaharul pana obtinem o crema spumoasa.
Amestecam frisca cu galbenusurile,piureul de piersici si gelatina topita.
Blatul rece l-am taiat pe jumatate.
Pentru ca nu am o rama detasabila la dimensiunile tavii am pus folie alimentara in tava.Am asezat prima foaie de blat pe care am  insiropat-o cu 200 gr suc se portocale.Am pus jumatate din crema,al doilea blat pe care l-am insiropat la fel si apoi restul de crema.
Se da la rece pentru 4-5 ore.



Comentarii

Postări populare