TIRAMISU




 Toata lumea a facut TIRAMISU.Eu nu am facut pana acum.Am mancat e adevarat,mi-a placut dar nu mi s-a parut a fi ceva deosebit,pentru ca piscoturile se cumpara,mascarpone si niste oua amestecate cu zahar ...am zis ca nu e un desert pentru gospodine care tin neaparat sa munceasca mult pentru un desert.
La insistentele fiicei mele am facut si eu pana la urma.Mi-a iesit foarte bine crema ca doar aici este toata filozofia.Bineinteles ca am pregatit-o dupa gustul meu.

Ingrediente:
500 gr   piscoturi
500 gr mascarpone
4 oua
8 linguri zahar pudra
2 linguri visinata(nu am avut amaretto)
3 linguri cacao
2 cani de cafea naturala foarte concentrata si putin indulcita

Mod de preparare:
Am adaugat in cafea visinata.
Ouale le-am separat si galbenusurile impreuna cu 4 linguri de zahar le-am batut spuma cu mixerul pana am obtiut o crema pufoasa iar zaharul s-a topit in totalitate.
Albusurile batute spuma le-am pus apoi la bain-marie si le-am batut bine impreuna cu zaharul(am vazut ca in general toata lumea care adauga albusurile le-au lasat asa crude,dar eu cam am ceva impotriva .Nu sunt de acord in a consuma albusurile asa crude de aceea am folosit aceasta varianta).
Crema mascarpone se scoate din cutie,se amesteca bine si apoi se adauga la ea galbenusurile si apoi se incorporeaza usor si albusurile.Crema se imparte in doua parti.
Intr-o tava se aranjeaza un rand de piscoturi care au fost trecute doar prin cafea.Intindem o parte din crema.Pudram deasupra un strat uniform de cacao.Punem un alt strat de piscoturi,alta crema si iar cacao.
Dam la rece pentru 5-6 ore cel putin.




Comentarii

Postări populare