Galuste cu caise din aluat cu malai







Ingrediente:
Folosim ca unitate de masura aceeasi cana
7 cani de apa
1 cana de malai
1 cana de gris
1 cana de faina alba
sare

caise coapte dar nu foarte moi
pesmet
zahar tos
zahar vanilinat



Mod de preparare:
Caisele se curata de samburi.
 Punem sa fiarba apa pentru aluat.Cele trei feluri de ingrediente uscate: malaiul,grisul si faiana se amesteca,cand apa fierbe adaugam amestecul si amestecam bine sa nu se faca cocoloase timp de vre-o 15 min,sau daca evem rabdare punem totul in apa rece si amestecam continuu pana cand fierb.
Lasam compozitia sa se raceasca pana cand putem lucra cu mana sa modelam galustele.

Galustele se fierb cateva min pana se ridica spre suprafata apei. 


Le scoatem cu grija si le tavalim prin pesmetul prajit in putin unt si la care am adaugat zaharul si zaharul vanilinat.





Comentarii

  1. Interesanta reteta ,malaiul e foarte bun si in dulciuri,e adevarat.Si grisul da pufosenie,trebuie sa fie un aluat bun.As vrea sa stiu,ati pus malai obisnuit sau fin?Si in afara ingredientelor date,nici un strop de ulei in compozitia aluatului,ceva arome?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pus malai grisat si nu am pus nimic in plus fata de ce scrie. E adevarat ca se simte gustul de malai insa mie imi plac pentru ca sunt chiar foarte pufoase.

      Ștergere
  2. Nu de gustul malaiului era baiul,am vrut sa stiu daca trebuie sa fie macinat.Multumesc frumos pentru raspuns.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare