Cum a fost la petrecerea de casa noua de la DEVA



                  Dragii mei,
                  Joi am participat cu bucurie la petrecerea de casa noua pe care a organizat-o DOMO cu ocazia redeschiderii magazinului din Deva,in aripa noua a mall-ului Shopping City Deva.
Cu aceasta ocazie cei de la DOMO au vrut sa organizeze un cooking show cu servire.
              Am primit invitatia cu entuziasm pentru a ma ocupa de pregatirea preparatelor pentru musafiri.
              Am avut un banc de lucru in care am folosit doar produsele Westwood pentru a pregati aperitive spaciale si bauturi pentru toti cei care au trecut pragul magazinului in ziua redeschiderii.
Provocarea a fost sa gatim pe loc cateva preparate,ocazie cu care a trebuit sa ne familiarizam rapid cu produsele electrocasnice puse la dispozitie.
Auzisem de marca Westwood,dar nu stiam exact daca o sa reusesc sa le pregatesc la fel de rapid si bine ca acasa,insa la fata locului m-am descurcat de minune,produsele functionand rapid si eficient.

Ce am pregatit:
-bruschete delicioase cu rosii,busuioc si usturoi

- smoothies proaspete din mix de fructe si legume 


-fresh de portocale
-cafea

                 Oamenii incepusera sa vina in magazin inca de la primele ore ale diminetii.Moment in care ne-am dat seama ca trebuie sa lucram eficient ca sa putem servi un numar asa mare de invitati,fara sa facem rabat de la calitate.
A trebuit sa ma obisnuiesc cu produsele pe parcurs si cu aceasta ocazie mi-am dat seama ca sunt foarte usor de folosit.Conteaza mult cand te grabesti si vrei sa faci treaba buna.

               La prepararea cafelei,mi-a fost de ajutor Filtrul de cafea Westw ood pentru ca avea capacitatea destul de mare(1,25l),cafeaua se facea foarte repede,avea gradatie si era usor de sa imi dau seama imediat de gramaje.Esentiala a fost functia de mentinere la cald,functie care nu trebuie sa lipseasca niciodata la un filtru de cafea si sistemul "anti-picurare".






             Cu storcatorul de fructe este o alta poveste.Intotdeauna cel mai greu mi s-a parut ca trebuia sa maruntesc fructele inainte sa le bag in storcator,fara sa se blocheze.Acum am fost placut       surprinsa.Storcatorul pe care a trebuit sa-l folosim avea un tub larg de alimentare,cu 75 mm diametru daca nu ma insel,deci practic pentru fructe intregi.A fost floare la ureche sa facem fresh ,chiar o placere.Avea 2 viteze si storcea bine chiar si la viteza mare(numai asa am lucrat,fiind sub presiune).





            Si sa  va impartasesc un secret:bruschetele cu rosii pot fi rapid preparate daca la maruntirea rosiilor folosim robotul de bucatarie.Usturoiul poate fi tocat cu alta functie a robotului,astfel incat sa iasa fin si sa patrunda bine painea.Robotul folosit de noi a fost exact ce ne trebuia,avea aceste functii si zgomotul pe care il scotea nu a fost deranjant deloc.


La bruschete conteaza mult painea cu care sunt facute,adesea poate face diferenta la gust.Mie imi place sa o fac crocanta,o las putin mai mult la prajit.M-a ajutat toaster-ul Westwood,datorita butonului de reglare a nivelului de rumenire.Foarte practica a fost si tavita pentru firimituri,mai ales cand trebuie sa pastrezi o eticheta si nu-ti permiti sa faci deranj.Pentru a praji primele felii de paine am fixat butonul la treapta 4.Au iesit putin prea prajite,am coborat la treapta 3.A fost bine insa pentru ca mergea continuu,deoarece trebuiau pregatite bruschete la foc continuu,am coborat la treapta 2 de rumenire.Feliile au iesit rumenite atat cat trebuia.Sa nu mai vorbim ca a rezistat intregului program pe care noi l-am avut fara nici o pauza.



Cafea si fresh de fructe am pregatit.Aveam planificat  sa pregatim si smoothies de fructe si legume in diferite combinatii.Aici a fost adevarata provocare,sa combini fructele si sa obtin un rezultat gustos si pe palcul tuturor celor care vor gusta aceste bauturi.Apoi am vrut diferite combinatii cu fructe si legume sau unele doar din legume.
Am combinat :
-banana,kiwi,mar,portocala,frunze de lamaioara,sirop de menta si apa.
-rosii,telina,morcov,cardamom,sare,apa
-mar,morcov,telina,busuioc,apa
-mar,banana,portocala,dulceata de porumbe,apa
-banana,portocala,mar, sirop de menta,apa
Am mai facut si multe alte combinatii care ne-au trecut prin minte.
Pentru a duce toata treaba la bun sfarsit am folosit cu succes blenderul Westwood,care a maruntit foarte bine si foarte repede chiar si legumele tari.
Paharele dispareau rapid de pe tavi.Smoothi-urile au avut mare succes.




                A fost un exercitiu bun.Timpul a trecut pe nesimtite.Am servit in total cam 300 de persoane care au vizitat magazinul DOMO din Deva pana dupa amiaza.Venisera sa vada ofertele de casa noua.

               Daca va asteapta organizarea unei cine- maraton pentru prieteni si aveti nevoie de sfaturi pentru cum sa va organizati mai bine sau cu ce,puteti sa-mi scrieti.Pentru produsele de care aveti nevoie,va recomand sa va uitati la cele din gama Westwood(www.domo.ro),au preturi corecte,au exact functiile care iti trebuie in bucatarie(nu cine stie ce adaosuri inutile puse doar ca sa le creasca pretul,(cum am vazut in multe locuri )si sunt practice.
           
            Mai am cateva instantanee din magazin ,pentru a va arata si voua magazinul DOMO din Deva.







Cateva secvente filmate  printre picaturi pentru ca totul a fost la foc continuu.







Pentru ca noi -adica eu si Lia Maria Grozi ne-am descurcat bine,organizatorii acestui eveniment si tin sa o mentionez pe Szocs Dana Claudia  ,ne-au oferit un  cadou care imi va fi foarte util in bucatarie pentru care multumesc mult.



  

Comentarii

  1. Totul arata apetisant iar voi sunteti doua harnicute, felicitari si la mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari, v-ati descurcat minunat, sunt sigura ca preparatele au fost de exceptie cu asa gospodine pricepute si electrocasnice de exceptie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca preparatele au fost bune deoarece nimeni nu pleca doar cu o singura bruscheta.Voia inca una si inca una.Smoothie-urile au fost foarte apreciate,poate mai mult ca si cafeaua,chiar si la primele ore.

      Ștergere
  3. Pai ce as putea sa spun unei fete cu mainile de aur, decat FELICITARI si la cat mai multe asemenea evenimente !
    Bravo tie pentru tot ceea ce ai facut esi , cu siguranta ai fost "bagata in priza" in cauza multimii prezente la eveniment.
    Sunt absolut sigura ca ai facut multe bunatati delicioase.
    Mult succes pe mai eparte draga mea Vera !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ca a trebuit sa ne miscam ca bagate in priza.Multumesc mult pentru aprecieri.

      Ștergere
  4. A fost o experienta placuta, putin obositoare dar plina de satisfactii ! Astept cu ne-rabdare o noua provocare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Foarte placuta si mi-a facut o deosebita placere sa colaboram.Eu spun ca ne-am completat foarte bine .As repeta oricand o astfel de experienta.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare