Prajitura cu bezea


Am ales sa prezint ca una dintre prajiturile copilariei  o prajitura pe care mama mea o facea de sarbatori atunci cand eram eu copil.E o prajitura foarte simpla,usor de facut dar deosebit de buna.Mie imi placea foarte mult chiar si inainte de a-i pune crema.
Bine inteles ca si eu am facut aceasta prajitura destul de des copiilor mei .
Recunosc insa ca sunt cativa ani de cand nu am mai facut-o,insa cu aceasta ocazie mi-am adus aminte cu drag de aceasta reteta.



Ingrediente:
Blat:
6 oua
6 linguri de zahar
5 linguri de faina
2 linguri de cacao
1/2 lingurita praf de copt
Spuma:
6 albusuri
12 linguri de zahar
zeama de la 1/2 lamaie
Crema:
6 galbenusuri
200 gr zahar pudra
2 linguri zahar pudra vanilinat
50 ml lapte
250 gr margarina Rama maestro



Mod de preparare:
Albusurile se bat spuma,se adauga zaharul,apoi galbenusurile.Incorporam cacaua,faina si praful de copt.
Se coace blatul intr-o tava dreptunghiulara ,la foc mediu cam 25 min dupa care se scoate din cuptor si se intinde deasupra bezeaua.

Pentru a face bezeaua se bat albusurile,adaugam zaharul si apoi zeama de lamaie.
Continuam coacerea prajiturii inca 15-20 min.
Scoatem prajitura din cuptor si o lasam sa se raceasca.

Crema:
Galbenusurile se freaca spuma cu zaharul pudra si cel vanilinat.Adaugam laptele si punem vasul cu aceasta compozitie la bain-marie.Cand amestecul este cald bine si daca trecem cu degetul pe dosul unei linguri trecuta prin crema ramane o dunga curata si crema nu se uneste este gata.Avem grija sa amestecm tot timpul in crema.
Dam crema la racit dupa care o mixam bine impreuna cu margarina tinuta la temperatura camerei.

Pentru a asambla prajitura trebuie sa taiem blatul in jumatate.
Impartim si crema in doua parti.
Pe jumatate din blat punem jumatate din crema,asezam a doua jumatate de blat si intindem restul de crema.Eu am ras deasupra ciocolata.
Prajitura se lasa la rece cateva ore.





           Descopera si tu alte retete minunate pe PRAJITURIA ,unde  bucatarul Vladut ne asteapta cu premii pe masura.
-  Premiul I: aparitie in matinalul "Neata cu Razvan si Dani" unde veti pregati o reteta alaturi se bucatarul Vladut un voucher in valoare de 250 de euro la eMag.
-Premiul al II lea: un voucher in valoare de 250 euro la eMag
-Premiul al III lea :un voucher in valoare de 200 euro la eMag
-Premiul al IV lea :un voucher in valoare de 100 de euro la eMag

Cu Rama Maestro suntem castigatori!Eu o folosesc cu incredere la prepararea deserturilor.



Comentarii

Postări populare