Rulada cu gem





 Am ales aceasta rulada de la GINA BRADEA pentru a participa la Concursul  pentru cititori .

Ingrediente:
6 oua 
6 linguri de zahar
6 linguri de faina

1 borcan de gem de zmeura

100 gr ciocolata
30 ml lapte

Mod de preparare:

Albusurile se bat spuma,adaugam zaharul si apoi incorporam faina amestecand usor.
Se intinde amestecul in tava in care am pus hartie de copt.La un foc mediu timp de 15 min ar trebuie sa fie suficient de coapta. 
Dupa coacere am rulat imediat cu hartia de copt cu tot.Am impachetet rulada intr-un prosop si am lasat-o sa se raceasca.
Am derulat foaia,am intins gemul de zmeura si am rulat dezlipind usor hartia de copt.


Am pregatit aceasta rulada pentru ziua fiului meu Andrei care maine isi serbeaza ziua numelui si de aceea am decorat cu ciocolata topita si cateva bombonele colorate.




Comentarii

Postări populare