Tort "CARS"







Ingrediente:
Blat:
6 oua
200 gr zahar
4 linguri apa
5 linguri faina
2 plicuri budinca de ciocolata
1 plic praf de copt

Masinuta:
700 gr biscuiti simpli
200 gr zahar
3 linguri cacao
150 gr unt
50 ml lapte
30 ml esenta de rom

Crema:
400 ml frisca
400 gr ciocolata

Pasta de zahar:
1 lingura gelatina
6 linguri apa
2 linguri miere
1 lingura margarina(la tempereatura camerei)
zahar pudra cat cuprinde(din comert-contine amidon)-eu am folosit aprox.1,400 gr

Mod de preparare:
Blat:
Albusurile impreuna cu apa se bat spuma dupa care se adauga zaharul si se mixeaza pana cand acesta se topeste.Adaugam galbenusurile si apoi incorporam faina amestecata cu praful de copt si praful de budinca.
Am copt blatul in forma ovala (intr-un vas de ceramica).

Crema:
Pune la foc frisca si ciocolata maruntita pana cand aceasta se topeste.Lasam la rece cateva ore dupa care mixam. Cu aceasta crema am umplut tortul si l-am imbracat si pe deasupra cu un strat foarte subtire pentru a se lipi pasta de zahar.

Pasta de zahar:
Din toate ingredientele am obtinut o pasta de consistenta unei plastiline elastice.Se intinde o foaie destul de subtire,atat cat sa nu se rupa,eu am intins-o cam de 3mm. Cu atentie am reusit sa nu o rup cand am imbracat torul cu ea.



Pentru a realiza masinuta am facut o compozitie din bisuitii macinati la care am adaugat laptele caldut,untul topit si restul ingredientelor.Am modelat un dreptunghi si apoi am inceput sculptura propriu zisa .Dupa ce am dat forma de masinuta am acoperit cu pasta de zahar.
Marcam liniile,incepem colorarea si montarea rotilor








Cand masinuta a fost aproape gata am fixat-o pe tortul care a fost si el acoperit cu pasta de zahar.
Urmeaza ultimele retusuri si apoi lasam cateva ore sa se usuce colorantul.






Comentarii

Postări populare