Turta dulce rustica



Ingrediente:

2 oua
200 gr miere
100 ml lapte
100 ml ulei
200 gr faina
1 praf de copt
1 lingurita ghimbir 
1 lingurita scortisoara macinata

Mod de preparare:

Faina ,praful de copt se amesteca impreuna cu aromele.Separat amestecam ouale,mierea,laptele si uleiul.Amestecam impreuna cele doua compozitii pana la omogenizare.
Se tapeteaza o tava cu hartie de copt si se toarna compozitia car de da la cuptor 30-40 min.Se portioneaza cand este rece.
Eu de aceasta data am copt turta dulce in forme de silicon .Dupa coacere le-am lasat sa se raceasca in forme si apoi le-am scos.Am decupat surplusul pentru ca au crescut mai sus decat  forma.
Am decorat micutele turte cu creioane colorate de la Dr.Oetker.




Multumesc Violeta Postolache pentru reteta.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare