ZAMBETUL Tartino HOCHLAND-Campanie de testare



          A aparut o noua campanie de testare la BUZZStore si spre norocul meu am fost selectata pentru a testa produsul.
In pachetul de testare am primit noua tuburi de branza,trei din fiecare sortiment,o gentuta cu izolatie  termica si pliante.


          Pentru testare era braza tartinabila de la HOCHLAND,un produs natural,de foarte buna calitate.Cele trei sortimente de branza:cu rosii,spanac si natur sunt realizate din ingrediente naturale.Ambalajul este frumos,foarte practic,colorat,ceea ce place tuturor nu doar copiilor.Datorita faptului ca tubul este prevazut cu perforatii diferite prin care iese branza,se pot realiza diferite modele hazlii pe sandwich-uri facandu-le si mai apetisante pentru micuti dar si pentru parinti.

Pentru a realiza sandwich-uri amuzante,a fost chiar foarte usor.Priviti ce frumoase sunt:





Am testat cu succes impreuna cu micutul Alex braza,a fost foarte amuzat de faptul ca putea sa faca diferite forme cu aceasta branzica.



Nicolas,Andrei si Rares si-au testat indemanrea de a pregati fiecare sandwich-uri cu branza tartinabila Hochland, in micutul atelier de creatie de acasa.



Atat de mult a placut tuturor aceasta branza ca s-a terminat foarte repede si a trebuit sa mai cumparam alte tuburi.

Pentru ca nu doar copiilor mai mititei le-a placut branza ci si celor mari le-a fost pe plac  am facut doua lucruri deodata,am distribuit pliante si am oferit sandwich-uri amuzante spre degustare.



Pliantele au fost interesante si au avut succes la prietenii mei,iar apoi mi-au spus ca au cumparat branza tartinabila care le-a placut tare mult.


Familia,prietenii au fost si sunt foarte incantati de acesta branza tartinabila.Dupa ce am primit pachetul pentru testare am cumparat  inca de cateva ori,drept este ca nu mai lipseste din frigider.


Comentarii

Postări populare