CHEC APERIV CU LEGUME


Ingrediente:
  6 oua
200 gr faina
200 gr smantana
1 praf de copt
sare si piper
100 gr porumb
1/4 ardei gras rosu
1/4 ardei gras galben
1/4 ardei gras verde
100 gr mazare
300 gr cascaval

Mod de preparare:
Legumele si cascavalul se pun intr-un bol.Adaugam smantana,sarea si piperul.



Ouale se bat bine si se adauga la ele faina si praful de copt.Amestecam aceasta compozitie la cealalta compozitie de legume.Turnam compozitia in tavi de chec in care am pus hartie de copt.



 Coacem checurile pana cand sunt aurii la suprafata.
Le lasam sa se racoreasca destul de bine in tavi dupa care le scoatem .


Comentarii

  1. Cat de bine arata !
    Imi place mult ca are multe legume in el....
    An Nou fericit cu multe realizari, draga mea !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Sidonia. Este preferat de fiica mea. Imi place si mie,insa mi se pare putin prea umed.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare