"Prieteni de-ai casei" si Magia Maggi


Dragi Prieteni,




Magia MAGGI continua intr-o noua editie.
Prima editie din 2014 mi-a oferit ocazia de a participa la concurs si de a ma numara printre castigatoare.La finalul concursului am avut fericirea de a ne intalni ,de a ne cunoaste si de a petrece o zi minunata alaturi de echipa magica de la Maggi. Vreti sa vedeti intreaga poveste? o gasiti AICI  .
 



Mai pe la inceputul lunii am vazut primele postari ale prietenelor de la Maggi  in care era surpriza pregatita de echipa  MAGGI 
Am primit si eu intr-o sambata dimineata un telefon de la cineva de la Maggi si ma anunta ca in cursul zilei va ajunge la mine cu o surpriza.M-am bucurat nespus de mult mai ales ca un aparat foto nou si mult mai performant decat al meu era un vis frumos care s-a indeplinit.




Am si facut cateva poze care sunt mult mai bune decat cu aparatul pe care il aveam eu.










Multumesc din suflet echipa MAGGI .
Daca si voi vreti sa fiti "Prieteni de-ai casei" trebuie sa gatiti cu mare drag si sa participati la concurs urmand regulamentul

Tema fiecarei luni este  foarte atractiva si sper ca vreti si voi sa va alaturati noua,celor 24 de prieteni cati suntem pana acum. Va asteptam sa va alaturati acestei frumoase echipe.



Comentarii

Postări populare