Chec cu dovleac si ciocolata





Am copt un dovleac destul de mare si nu s-a mancat tot.Asa ca trebuia sa pregatesc ceva bun cu el.Am rascolit netul si am dat pe undeva peste aceasta reteta. Am notat-o in caietul meu si am trecut la treaba.

Ingrediente:
150 gr dovleac copt
180 gr ciocolata
150 gr miere
6 oua
200 gr faina
100 gr unt
1 lingura praf de copt
Mod de preparare:
Dovleacul copt se curata de coaja si partile prea uscate in timpul coacerii.Se paseaza pana devine un piure fin.
Daca doriti sa folosit dovleac fiert se poate si asa.
Ciocolata se topeste pe baie de abur .
Ouale se bat bine impreuna cu mierea si untul topit dar cat se poate mai rece.Adaugam in compozitie faina si praful de copt.Compozitia aceasta se imparte in jumatate.O parte se amesteca cu ciocolata topita iar celalta parte se amesteca cu piureul de dovleac.
Intr-o forma de chec sau guguluf pregatita pentru copt se toarna alternativ din cele doua compozitii.Dam tava la cuptor la foc mediu pentru 40 min.
Lasam checul sa se raceasca foarte bine in forma.
Dupa racire il rasturnam si-l pudram cu zahar.
Checul va avea o textura cremoasa,umeda  dar deosebit de aromat si gustos.


 

Comentarii

Postări populare