Craciunita- decoratiuni hand made pentru brad






Am vazut o multime de brazi de Craciun impodobiti cu decoratiuni lucrate manual.Pentru un brad complet decorat asa e nevoie de multa munca,de mult timp,o multime de materiale care iar necesita timp sa le cauti si sa le achizitionezi.
Am cumparat cateva coli de hartie foam de culoare rosie cu si fara sclipici.De fapt am cumparat cam cat am gasit in timpul avut la dispozitie si mai ales ca am preferat sa nu cumpar pachete intregi ci doar coli individuale.
Anul trecut am facut cateva craciunte(steaua Craciunului) din foam(hartie buretata).Am vrut flori albe,insa am gasit foarte putine coli.M-am hotarat si foarte tarziu,deci si lipsa de timp si-a spus cuvantul.
Iata in cateva poze sugestive modul in care am realizat eu florile.


Dupa un tipar de hartie marcam pe coala(pe cea cu sclipici marcam pe spate-unde este fara sclipici) cu un creion sau mai indicat ar fi cu un bat de frigaruie care sa lase doar urma desenului.Dupa aceea decupamm fiecare marime de petale in parte. Pentru fiecare floare e nevoie de 4 tipare diferite ca marime.


Pentru ca petalele florii sa para cat mai aproape de realitate am incercat sa le ondulez.Eu am folosit un ondulator de par insa se poate folosi si un fier de calcat insa fara abur.Incazitul fiecarei petale dureaza 4-5 scunde.







Aranjam apoi stelutele de petale una peste alta pentru a forma floarea.


Am folosit pentru partea verde de la mijloc paiete in forma de floare de culoare verde.Se poate decupa o mica forma chiar si din foam verde.Sau dupa cum puteti vedea in poza cu florile albe se poate folosi o carioca verde pentru a colora.Mai putem folosi culori pe baza de apa cu uscare rapida sau chiar lac de unghii.
Eu am prins petalele intre ele dupa cum se vede cu aceste mici sarmulite cu gamalie(cumparate de la magazin de gablonturi).In lipsa acestora se pot lipi intre ele cu superglue sau pistolul de lipit cu plastic.



La aceste flori am facut si frunze din foam verde.Putem accentua culoarea folosind carioca verde sau culori acrilice.
Pe youtube se pot gasi o multime de tutoriale pentru realizarea acestor flori de diferite dimensiuni.Se pot face si flori uriase care apoi se pot pune in vaze mari ca decor sau pot fi folosite la diferite aranjamente.







Comentarii

Postări populare