Martisoare- cusaturi traditionale






Martisorul,micul obiect impodobit cu snurul impletit in alb si rosu ,care este daruit fetelor si femeilor de toate varstele ,pe 1 martie,ca vestitor al primaverii.
Martisoarele pot fi facute in diverse modele si dintr-o multitudine de materiale.
Anul acesta m-am gandit ca martisoarele cusute cu motive traditionale ar fi apreciate.
Panza pentru cusut am gasit.Mai am nevoie de ac si ate pentru cusut,dar nu duc lipsa de asa ceva.
Am gasit cateva modele care mi-au placut si m-am apucat de cusut.

Nu este grau de facut,trebuie doar rabdare si indemanare.
Dupa ce am cusut modelul ,am decupat .
Pentru o tinuta mai buna  si pentru un aspect frumos si pe spatele martisorului,am dublat cu bucati de imitatie de piele de culoare alba.
Am prins snurul dupa care am ambalat frumos fiecare martisor in pungulita.


Comentarii

Postări populare