Martisoare dulci din ciocolata






Ingrediente:
220 gr ciocolata alba
80 gr energizant sau miere
colorant verde si rosu
hartie pentru suport in cutiute
cutiute pentru ambalat
snururi 

ciocolata neagra pentru cosulete

Anul acesta am folosit pentru modelarea martisoarelor aprox. 3 kg de ciocolata alba si un kg de ciocolata neagra.

Mod de preparare:
Ciocolata alba se pune intr-un vas la bain marie pentru a se topi.In momentul in care este topita in totalitate o luam si adaugam energizantul si amestecam bine.Continuam sa amestecam bine pana se raceste cat sa o putem framanta in mana.Incercam sa scurgem cat mai multa grasime din plastilina astfel formata.Impachetam plastilina de ciocolata in folie alimentara si  o dam la frigider pentru 7-8 ore cel putin.


Pentru a realiza cosuletele am topit ciocolata neagra pe care am pus-o apoi intr-un posh cu varf subtire si apoi am acopertit in model dantelat hartii pentru briose puse cu gura in jos,adica am pus ciocolata pe exterior nu in interiorul  hartiei.
Dupa ce s-a intarit ciocolata scoatem cu grija hartiutele. 




















Comentarii

Postări populare