Am testat SCHWARZKOPF COLOR EXPERT





                 Am fost selectata  in cadrul campaniei BuzzStore- Schwarzkopf color expert
 pentru a testa vopseaua de par cu omegaplex.
Am ales ca nuanta de culoare 8.0 Blond mediu- o culoare putin mai inchisa decat folosesc eu de obicei.O vopsea noua,o culoare noua,am zis eu,asa ca am ramas hotarata.
A venit pachetul si cu prima ocazie de ceva timp liber cu ajutorul fiicei mele mi-am vopsit parul.
 Iata cum arata initial






Totul pregatit pentru vopsit


 si dupa vopsire




                  Acum sa vorbim si despre vopsea.
Vopseaua Schwarzkopf Color Expert cu Omegaplex este care contine trei elemente inovatoare pentru utilizarea lor in trei pasi.
In primul pas avem un serum impotriva ruperii firului de par care se amesteca in vopsea.
In pasul al doilea avem un tratament reparator dupa colorare ,care sigileaza fibra firului de par  si culoarea.
In pasul al treilea avem un tratament care se aplica la trei saptamani dupa colorare ce repara micro-legaturile din interiorul firului de par.

Parerea mea despre vopseaua Schwarzkopf Color Expert cu Omegaplex in comparatie cu alte vopsele de par pe care le-am folosit de-a lungul anilor-doarece imi vopsesc parul de aproximativ 30 de ani- este ca dupa vopsit parul meu a ramas moale,matasos.La fel de moale si matasos si cu fir mul mai sanatos a fost si este dupa mai multe spalari. Dupa aplicarea tratamentului la trei saptamani dupa vopsire parul meu parca este de matase.
Sunt foarte multumita de calitatea si efectul acestei vopsele asupra parului.Va ramane de acum vopseaua mea pe care o voi folosi tot timpul.

Comentarii

Postări populare