Dulceata de dovlecei cu lamaie si vanilie





Am vazut aceasta dulceata pe  un blog (Savori urbane )pe care il urmaresc pentru ca imi place ce gatesc aceste fete pricepute.


Ingrediente:

600 gr dovlecei taiati cubulete
400 gr zahar
zeama de la o jumatate de lamaie
4-5 felii de lamaie
1 lingura zahar vanilat

Mod de preparare:
Cuburile de dovlecel se amesteca cu zaharul,zaharul vanilat si zeama de lamaie.Punem si feliile de lamaie si le lasam asa doua ore,timp in care dovlecelul va lasa o multime de zeama.
Am pus acest amestec la foc si am lasat sa fiarba din momentul fierberii 10 min.Dupa ce am oprit focul am pus deasupra vasului un servet de bucatarie de panza udat in apa rece si stors foarte bine.
Se lasa asa o ora cel putin.
Se pune din nou vasul cu dovlecei la foc si mai lasam iar sa fiarba din momentul fierberii 8-10 min.
Siropul nu trebuie sa-si schimbe culoarea ,nu trebuie sa capete culoare de caramel.
Chiar daca vi se pare a fi cam lichid,siropul se va ingrosa cand se raceste.Nu trebuie nici macar sa luam spuma care se face in timpul fierberii.Acoperim iar vasul cu servetul ud si stors.Lasam pana se raceste complet. Se pune apoi dulceata in borcane.










Comentarii

  1. Wow! Nu m-am gandit niciodata la o dulceata de dovlecei, si cu atat mai putin combinati cu lamaie. Chiar ar trebui incercata, sunt sigura ca o sa ne placa la nebunie.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare