Taitei din hrisca cu legume




Pastele din hrisca au cu aproximativ 100 de calorii mai putin decat pastele din grau dar mai multe proteine si vitamine.
Aceste paste se pregatesc la fel ca si cele din grau,doar ca au un timp de fierbere si mai scurt,doar 5 min.Pot fi gatite cu legume,carne,peste sau dupa gust si preferinta.
Pastele din hrisca sunt foarte indicate copiilor deoarece se digera mai usor,au multe proprietati nutritive si sunt totodata BIO.
Neavand gluten sau alti alergeni pot constitui o alternativa pentru pastele din grau.

Ingrediente:
taitei din hrisca(eu am folosit doar jumatate din pachet )
300 gr varza verde taiata fideluta
1 morcov taiat fasii
1-2 ardei colorati taiati bastonase
3-4 ciuperci (eu nu am pus de data aceasta ca filui meu nu-i plac)
sos de soia
sos de ardei putin picant -eu folosesc ketchup facut de mine
piper,chili,
200 gr bacon sau costita sau piept de pui
 3-4 linguri ulei de masline

Mod de preparare:

Varza se pune la calit impreuna cu ardeii,ciupercile  si morcovii in ulei. Adaugam sosul de soia,sosul de ardei,piper,chili si lasam sa se gateasca legumele.
Separat prajim baconul sau costita sau pieptul de pui facute fasii.


La final se adauga carnea la legume.


Pastele se fierb exact 5 min dupa care se scurg si se amesteca cu legumele. Mai putem condimenta dupa gust.




Comentarii

Postări populare