Caciuli rusesti sau Sapca cazacului



Am facut aceste prajiturele la sarbatorile de iarna cand am fost in vacanta la fratele meu la Roma. 
Voi repeta prajitura in mod sigur si categoric voi adauga schimbarile si multe poze.
Stiu ca in majoritatea retetelor sunt 2 blaturi,unul de cacao si unul galben insa eu am fost putin distrata cred, ne-am luat cu vorba , discutam de toate.mai ales ca ne vedem foarte rar, asa ca m-am ales cu 2 blaturi albe pentru ca in al doilea am uitat sa pun cacao.De aceea am scris ingredientele unui singur blat.Daca voi vreti impartiti cantitatile in jumatate si la una dintre parti adaugati si cacao.
Ingrediente:
Blat:
6 oua
6 linguri apa
6 linguri ulei
6 linguri zahar
12 linguri faina
1 lingurita praf de copt
Crema:
400 ml lapte
1 plic budinca de vanilie
100 gr unt
150 gr zahar pudra
1 lingura esenta de vanilie

Mai avem nevoie de 200 gr nuca de cocos si 150 gr ciocolata neagra+ 2-3 linguri lapte

Mod de preparare:
Batem albusurile cu apa la care adaugam zaharul,apoi galbenusurile si uleiul. Incorporam faina cu praful de copt. Punem compozitia in tava mare de copt a aragazului in care am pus hartie de copt.
Se coace 15 min la 180 grC.Se lasa sa se raceasca dupa care se decupeaza forme rotunde cu diametrul de aprox.5 cm.

Crema:
Budinca cu laptele se fierb si se lasa la racit. Untul se bate spuma cu zaharul la care apoi adaugam si mixam in continuare budinca rece.
Lipim intre ele cate 2 cercuri pe care apoi le imbracam intr-un strat de crema si apoi le tavalim prin nuca de cocos.
Cand toate prajiturelele sunt date prin cocos le asezam pe un platou si le decoram deasupra cu ciocolata topita la care am adaugat laptele.



Comentarii

Postări populare