Coronita cu ciocolata


De Paste am avut de facut mai multe tavi de pasca cu branza si un cozonac.De aceea am framantat aluat din 2 kg de faina dupa reteta de AICI  Am facut cele 4 tavi de pasca si cozonacul dar mi-a mai ramas aluat cat pentru un cozonacel mai mic.M-am gandit sa-l fac in forma de coronita cum mai vazusem la Violeta Postolache .
Am intins foaia,am uns-o cu unt moale si apoi am ras ciocolata.Foaia rulata am taiat-o in felii de 1 cm pe care am asezat-o apoi intr-o forma rotunda (cerc cu gol in mijloc)am lasat coronita sa creasca 20 min dupa care am uns-o cu galbenus de ou si la cuptor cu ea.



Cand a fost copata,scoasa din tava si rece a  fost un deliciu. Pacat ca nu am avut mai mult aluat ca sa fie putin mai mare. O voi mai repeta,pentru ca e buna oricand.


Comentarii

Postări populare